Corren Creative

Nu har jag inte bloggat på läääääänge. Har helt enkelt inte haft lust och ork. Men jag blev lite inspirerad idag, får bara hoppas att det håller i sig :D

I alla fall...

Hört talas om Corren Creative? Det är en tävling för kreativa ungdomar (13-19 år tror jag) som pågår nu i sommar. Varje vecka presenteras en vinnare i tidningen, och sedan blir det typ final och en vinnare vinner en iphone 4. Så fort jag fick reda på att den fanns ville jag delta. Jag planerade att skicka in en grej varje vecka, men det höll bara i sig de två första veckorna... :P
Men efter att ha sett de första veckovinnarna kom jag fram till att det nog skulle vara bäst att skika in alltihop på en gång. Så det ska jag göra :) Håll tummarna för mig!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback