Hej igen!

Jag kände att jag bara måste lägga upp en bild... Så här kommer en gammal en. :)

Majas och Davids julklappar :)

Som ni ser (om ni inte har synfel, som jag... fast det kan man ju åtgärda med linser elr glasögon, som jag gör... aja saksamma..) är det två små minitavlor föreställande Gryffindors respektive Slytherins sköld. Detta var förra julens klappar till två av mina bästa vänner, Maja (Gryffindor) ch David (Slytherin).
Med på bilden är även min lilla fina minidocka, en sådan som man har för att lära sig kroppens proportioner när man målar/tecknar, typ.

Idag var det varmt och skönt B) Har tillbringat största delen av dagen i trädgården med en god bok. Gött!!! :D
Förresten, gött har blivit lite av ett favoritord. Om du känner mig kanske du har märkt det ;)

Hare gött!

Kommentarer
Postat av: Maja

GÖTT! :) Tyckte väl jag kände igen Gryfftavlan, hihi!

2011-08-03 @ 19:56:10
URL: http://missminette.blogg.se/
Postat av: Anna (syrran)

Hehe, gött e gött, dö!

2012-02-25 @ 22:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback