I have a wish...

... jag vill köpa en systemkamera. Inte för att jag är speciellt intresserad av att fota, men jag kanske kan bli? :) Fast då måste jag spara. Jag är så gott som pank nu, ska köpa en ny mobil, den gamla gick sönder... 5 månader gammal!!!! snyftsnyft... :'(

Jag tror att bristen på mitt fotointresse kan ha att göra med bristen på en bra kamera. Kör i nuläget på mobilkameran ibland, och familjens lilla digitalkamera ibland. Och ingen av dem är väl särskilt proffsig. Bilderna jag tar blir i alla fall inte så bra. Men det kanske beror på mig själv? Nån som kan det här och har nåt litet råd?

Kommentarer
Postat av: Maja

Viktigast av allt är nog att du verkligen VILL fota och inte bara för att det är en kul grej, om du fattar. Så det bästa är nog att vänta och se om din fotolängtan blir större. Sen kan man ju också köpa ett kamerahus + ett hyfsat objektiv för inte allt för stora summor. Men som sagt: Impulsköp inte en systemkamera! Det är dyyrt! (Eller gör det så kan vi fota tillsammans, haha :D)

2011-08-03 @ 19:55:00
URL: http://missminette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback