:'((((((

Min blogg är för sorglig. Jag är helt övertygad om att det beror på designen. bara jag lärde mig att göra design så skulle allt lösa sig... då skulle jag gilla bloggen mer, blogga mer, och äntligen få lite läsare!!

Suck. Tänker tvinga Maja att lära mig. Har för mig att hon kunde lite... så nu vet ni det :)

Tagga skola imorrn!! :D hehe kom på igår att jag hade tänkt jogga varje dag hela lovet för att äntligen bygga upp konditionen igen efetr den där knäincidenten... vi skulle tydligen ha beeptest i början av terminen. bajs. jag har joggat en gång, och det var  idag. Kom oxå på att jag nog hade lite engelskläxa, sisådär 30 fullskrivna sidor engelsk litteratur... jaja, bättre sent än aldrig. tja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback