Min dag

Idag har jag varit allmänt snurrig i huvudet... jag antar att det bara blir så ibland.

Har gjort upp ett litet träningsschema för den här veckan, som jag faktiskt varit duktig nog att följa hittills :D

måndag: skolgympa xD
tisdag:
gymmet
onsdag: jogga
torsdag: extra flöjtrep + bild & form, hinner inte träna :'(
fredag: gymmet (och skolgympa :P)
lördag: jogga
söndag: gymmet

Sen ska Maja o jag börja med jujutsu så snart som möjligt :D ser verkl fram emot det!! även om jag är lite smått livrädd för att volta rakt upponer i luften... hoppas maja inte var helt seriös när hon sa att det ingick.. jag vet typ inget om jujutsu :/ Men det verkar kul. Bortsett från volterna.

Jag kände mig verkl fett skillad när jag jogga idag. stannade inte en enda gång!! och jag blev inte alls lika trött som förra gången. För er som inte vet har min kondition varit helt kass i ett par år, sen jag fick knäproblemen och tvingades sluta med fotbollen :'''''( jag försöker i panik bygga upp den igen lagom till konditionstestet som skulle komma i början av terminen.... :O

Men det ska nog gå bra. Som min kära vän Maja brukar säga: Allt går!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback