Jag är tillbaka! :D

Tjenare tjenare! Det var ett tag sen, har haft det rätt stressigt i skolan osv... Men imorrn är det SOMMARLOV! :D:D:D

Idag har jag testat en, för mig, ny teknik inom nageldesign som du hittar HÄR
Tipset fick jag från min kompis Hanna, som nyss startat en blogg tillsammans med en annan kompis Maja, som ni hittar HÄR :D


Tekniken gick ut på att: 1. Tejpa runt nageln, så att du inte får onödigt mycket färg utanför
                                   2. Droppa nagellack i olika färger i en skål med vatten så att det bildas som "vattenringar"
3. "Create a design" med en tandpetare i ringarna, och lägg fingret i vattnet med nageln neråt

Så här såg det ut under processen ^^...

...och så här blev resultatet:

Haha jag hade behövt tejpa hela handen...XD

De flesta naglarna blev väl inte sådär jättebra direkt (haha!), men några blev jag faktiskt lite nöjd med för att vara första gången :) Dock börjar jag ångra mitt färgval...

Ha det gött folks!♥


Kommentarer
Postat av: Annika

Jag tycker att det blev bra!

Svar: hihi tack så mkt ;)
Christina Klein

2012-06-15 @ 09:17:57
URL: http://bringblingtoeverything.com
Postat av: Emma!!!

Oj vad coolt!
Jag har också långa naglar.. Men vet inte riktigt vad jag ska hitta på med dem! Har du kanske någon ide?

Svar: tack :D det jag gjorde rekommenderar jag starkt, är rätt knepigt i början men jättekul ^^
det finns så mycket man kan göra... jag är ingen expert direkt haah, men kolla cutepolish på youtube, hn gör supermycket superfint o kreativt :)
hoppas du har en fin dag! kram♥
Christina Klein

2012-06-16 @ 17:28:53
URL: http://epone.blogg.se/
Postat av: Emma!!!

Tack för tipset!
Sv: Eller hur,Tack! <3

Svar: varsego ;)ha en bra dag!
Christina Klein

2012-06-17 @ 11:21:39
URL: http://epone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback