Skolstarten

Vårterminens första skoldag är över. Det var rätt härligt att komma tillbaka till allt, framför allt att få träffa alla. Men jag märker att jag faktiskt hade saknat själva skolgrejen oxå, trots att jag bokstavligt talat bröt ihop psykiskt en gång i veckan förra terminen... på grund av stress. Men bara jag planerar bättre så :D - nyårslöfte..

För ett par timmar sen kom jag ÄNTLIGEN hem efter en kul men lååång dag... Hade orkester, och efter orkestern blev Majas mobil "stulen"... Efter lite strul följt av den kära återföreningen med mobilen kunde vi äntligen hoppa på bussen. Jag åkte med Majas buss i tanken att jag skulle hoppa av på en senare hållplats och därifrån ta min vanliga buss, men sedan kom en läbbig liten rackare som sa att han skulle åt rätt håll så jag tog den och kom rätt :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback