Shoppingrunda på Milton!

Ursäkta för dåligt bloggande, står bland nyårslöftena att bättra på det! Dock kommer jag inte lägga kravet på mig att uppdatera varje dag, utan helt enkelt blogga när jag har något värt att blogga om. Tänker att ett bra inlägg är bättre än tio dåliga, kvalitet före kvantitet...
Så nu är jag igång igen iaf! :)
Fick i julklapp att välja ut grejer från favoritaffären Milton Konstnärshandel, och idag drog pappa och jag äntligen ut på stan. Nytt i lagret:
  • promarkerblock A4 (till promarkersen jag fick av brorsan!♥) + blender
  • akvarellblock
  • torrpastellkritor ♥♥♥
  • soft kolpenna
  • stor stompf
  • liten stompf
  • ett nytt sudd (medelhårt)
  • knådgummi!
Sen hittade vi oxå denna lilla skönhet. Denna charmiga näsa är faktiskt en pennvässare!
 
Tack så mycket päronen!!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra Rosén Dahlgren

Å va roligt! Jag skulle också behöva fylla på bland blocken och pennorna..

Svar: Eller hur :)Ja man kan aldrig få för mycket heller, det är ju en förbrukningsvara ;)
Christina Klein

2013-02-17 @ 19:04:50
URL: http://rosendahlgrensandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback