Årets julklapp???



Haha alla i min familj fick minst en sån här, själv fick jag två :) slår vad om att det blir årets julklapp! eller det kanske de redan har utsett/förutsett?? hmm...
Men min kära vän Maja fick ingen tranströmer. Hon fick däremot två...



...såna hära!! så vi kanske ska byta, hoppas! riktigt bra bok, har redan läst den men som sagt en riktigt bra bok, just därför vill jag ha den :) första delen i en trilogi, kom ut i år och de andra två böckerna har inte kommit än!!!! SÅ SPÄNNANDE!!!! Jag ÄLSKAR när böcker inte har kommit ut!! så att det lixom är noll chans att bli spoilad. det är så härligt!!! Livet är härligt♥

Förresten, det har ju inte blivit så mycket inlägg nu under julen trots att jag bara suttit hemma och ugglat (mestadels framför tv:n, dock med en stickning :)) så jag hälsar alla i efterskott:

GOD JUL!!!

jag kanske orkar lägga ut lite bilder på julklappar. kanske. zzz...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback