Tjooo bloggen!!!

Hej!

Nu har jag inte bloggat på ååååååååår. Jag har helt enkelt inte orkat ta mig tid. Det händer så mycket just nu... och har gjort det ett tag. Kan knappt fatta att det strax är jul, det var ju sommar nyss!!

Satt och kollade in polarna Majas och Albins bloggar och blev lite inspirerad.http://albinsjoberg.blogspot.com/http://missminette.blogg.se/ Ganska mycket inspirerad. Jag gillar att bli inspirerad :) Iaf, tänker ge bloggen en ny chans. Får se om jag pallar hålla den uppdaterad den här gången. Hej igen!

P.S. Ja, jag vet att det här var ett ganska fullkomligt meningslöst inlägg. Passar på att skylla på att jag är trött och lite virrig i huvet sådär. Fast virrig i huvet är jag ju jämt, så det är väl ingen riktig anledning. Aja ska ta och sova nu, imorrn blir det sista lussningen med klassen för i år. Glad lucia på er! Mina hembakta marsipanlussekatter till alla som vill ha! <333 (fast lite svårt att skicka dem över datorn, så ni får väl låtsas ;))
Nu borde jag verkligen sluta skriva den här meningslösa texten innan den helt tappar sitt intressevärde. Det här börjar likna min dagbok - jag bara skriver och skriver och kan aldrig sluta... Men som Pippi säger: om man inte går kan man inte komma tillbaka!! ;D
D.S.

P.S.2 Måste lära mig att göra bloggdesign... Gonatt folks!! ;) <333 -_-zZ
D.S.2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback